سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احسن السریال!!!؟

به یادش...

هر هفته جمعه شب ها مقادیری حرص می‏خوریم! دست خودمان که نیست، هر کار می‏کنیم باز هم صدایش می‏آید. هزار بار هم که بگوییم به جان عزیز ما، این سریال ارزش دیدن ندارد قبول نمی کنند که، هر هفته راس ساعت می نشینند پای تلویزیون در انتظار زیارت یوسف پیامبر!!!!
خیلی وقته دور تلویزیون رو یه خط کلفت کشیده‏م و جز توفیقات اجباری در هنگام همراهی خانواده، سریالی نیست که نگاه کنم ولی امان از این توفیقات اجباری...
نمی دونم باید طبق روال گذشته، مخاطب داد و بیدادامو بکنم جناب عزت الله خان، یا این بار هر چه فریاد دارم بر سر کارگردان بکشم؟؟!!
داستان تاریخی وقتی فیلم می شه، باید خوش ساخت باشه که بتونه مخاطب رو، با این که می‏دونه آخرش چی می شه بازم پای تلویزیون بشونه!
خوش ساختی این فیلم پیش کش!! کاش این چرندیات رو لاقل به خورد مخاطب نمی‏دادن؛ مخاطب بی‏چاره ای که از فرط بی‏برنامگی، مجبوره به همین برنامه‏های آبکی دل خوش کنه! 
حیف اون احسن القصصی که با این سریال خرابش کردن!


شخصا به عنوان یه مخاطب، با دیدن این قسمت سریال به این نتیجه رسیده‏م که در ماجرای جدایی یوسف و یعقوب، مقصر اصلی همون فرشته‏ایه که اومد و یوسف رو خوابوند که یه وقت صدای اهالی ده رو نشنوه تا پیداش کنن!!!!


» نظر